تور کیش ویژه عید غدیر 402

در کشور ایران، جزیره کیش تفاوت بسیار بزرگی با دیگر شهرها و مناطق توریستی دارد و آن هم، بین المللی بودن آن است. این جزیره در همه ایام سال تعداد بسیاری زیادی مسافر ایرانی و غیر ایرانی را در خود جای می دهد که طبق تخمین ها، گاه تعداد مسافرین کیش به سالانه حدود 7 میلیون نفر هم میرسد. تور کیش ویژه عید غدیر 1402 یکی از بهترین فرصت ها برای مسافرت کردن به این جزیره بسیار زیباست. این جزیره با داشتن یک آب و هوای گرم بیشتر برای فصول خنک سال مناسب است اما حتی در تابستان هم میتوان از رفتن به کیش استفاده کرد و نهایت لذت را در سفر به آنجا کسب کرد. 

تور کیش ویژه عید غدیر

جشنواره های جزیره کیش

تور کیش از شما دعوت می کند تا در جشن هایی که در جای جای این جزیره برگزار می شود شرکت کنید. این جشن ها به مناسبت عید غدیر در این جزیره برگزار می شوند و در نتیجه، هم فال است و هم تماشا. تمهیدات بسیاری اندیشیده شده تا مسافران با شرکت در چنین مراسمی حسابی خوش گذرانی کنند و شرکت در آن ها نیز عموما رایگان است. البته دیگر مراسمی همچون کنسرت ها و نمایشگاه های مخصوص، شاید هزینه بر باشند اما مطمئنا این هزینه ارزشش را خواهد داشت. بهترین و معروف ترین خوانندگان ایرانی در چنین روزهایی کنسرت برگزار می کنند و لحظات خاطره انگیزی را برای حاضرین می سازند. 

تور کیش ویژه عید غدیر

تفریحات دریایی کیش

در سواحل کیش و در ایام تور کیش ویژه عید غدیر ۱۴۰۲ تفریحات و مراسمات بی نظیری وجود دارد. از ورزش ها و تفریحات دریایی همچون شنا و جت اسکی که بگذریم، می رسیم به فستیوال ها و مسابقاتی که در کنار سواحل زیبای خلیج فارس برگزار می شوند. بخشی از ساحل کیش به خاطر رنگ زیبای نقره ای که دارد به سواحل نقره ای مشهورند. سعی کنید این بخش را اصلا از دست ندهید و حتما روزهای خود را در این منطقه بگذرانید چرا که به خاطر تابش نور خورشید در طول روز به این رنگ در می آید. شب ها نیز البته سواحل کیش حسابی دیدنی هستند. مجالس موسیقی که در شب برگزار می شوند، در کنار حس آرامشی که دریا و ساحل در شب به شما می دهد مثال زدنی است.

تور کیش ویژه عید غدیر

مراکز خرید کیش

در کنار همه این ویژگی هایی که ذکر شد، پاساژهای کیش را هم باید معرفی کنیم. در کیش بسیاری از مراکز خرید جزیره تخفیفات بسیار خوبی را به مشتریان خودشان عرضه می کنند که در نتیجه این تخفیفات، شما میتوانید بهترین اجناس را با قیمت هایی بسیار مناسب خریداری کنید. لباس هایی که در این مراکز به فروش می رسند مد روز اروپا هستند و البته تولیدات داخلی هم در کنار آنها به فروش می رسند که پایین بودن قیمت هایشان و بیشتر بودن تخفیفات آن ها باعث می شود مشتریان به تولیدات داخلی هم توجه ویژه ای داشته باشند. لوازم خانگی، زیور آلات و مواردی از این دست هم بخش دیگری از خریدهای مشتریان در جزیره کیش است.

رستوران های کیش

در رستوران های جزیره کیش این فرصت را پیدا می کنید که انواع و اقسام غذاهای بین المللی را میل کنید و حتی با آداب و رسوم میل کردن بخشی از آنها نیز آشنا شوید. رستوران های متنوعی در این جزیره فعالیت می کنند که هر کدام طبق سلیقه گروهی از مسافرین هستند و در نتیجه شما هم می توانید رستوران مورد علاقه خودتان را بیابید و از صرف غذا در آنجا حسابی لذت ببرید.

 تور کیش ویژه عید غدیر

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)
افزودن نظر
  • هیچ نظری یافت نشد.
قدرت گرفته از کومنتو فارسی جوملا نال