با جاذبه های دیدنی نامیبیا آشنا شوید - 0.0 out of 5 based on 1 vote

با جاذبه های دیدنی نامیبیا آشنا شوید

با جاذبه های دیدنی نامیبیا آشنا شوید

نامیبیا دارای جاذبه های دیدنی است که هنوز برای بسیاری از گردشگران کشف نشده باقی مانده است. بسیاری از طبیعت گردان به سمت کشور های دیگر آفریفایی از جمله؛ ایسلند، نیوزیلند یا پرو می روند. در حالی که نامیبیا می‌تواند یک مقصد گردشگری جذاب و فراموش نشدنی باشد که علاوه بر طبیعت و مناظر دیدنی، می تواند سفری مهیج و فراموش نشدنی را برای بازدیدگنندگان رقم بزند. نامیبیا در جنوب غربی آفریقا واقع شده و دارای صحراهای بی‌انتها و حیات وحشی بی نظیری است که دیدن آن را توصیه می کنیم. با آژانس مسافرتی چهار فصل همراه باشید تا شما را با جاذبه های این سرزمین آشنا کنیم.

چشم‌اندازهای باستانی و مهیج

با جاذبه های دیدنی نامیبیا آشنا شوید

صحرای نامیب یکی از مهمترین زیبایی های طبیعی این کشور است که به عنوان قدیمی‌ترین بیابان زمین نیز شناخته می‌شود. شما در این صحرا، می توانید از پارک ملی نامیب ناکلافت که بخشی از این بیابان را به خود اختصاص داده است، بازدید کنید. هم چنین این بیابان، دارای بزرگ ترین دنیای حیات وحش آفریقا  می باشد. یکی از جذاب‌ترین مناظر این نواحی، دره مرگ است که به دلیل فسیل های درختان تیره رنگ، معروف شده است. به دلیل آب و هوای گرم و طاقت فرسا، جمعیت بسیار کمی در این منطقه زندگی می کنند اما نمی توان از زیبایی این منطقه چشم پوشی کرد. به دلیل وجود تلماسه های زیبا، این بیابان به مکانی برای راهپیمایی، چهار چرخ سواری و تفریحات مهیج دیگر تبدیل شده است. البته این بیابان، بهترین سوژه ها را برای عکاسی دارد، پس اگر عاشق عکاسی هستید؛ دوربین عکاسی خود را  به همراه داشته باشید.

نامیبیا میزبان یکی از بهترین پارک‌های ملی قاره سیاه است

با جاذبه های دیدنی نامیبیا آشنا شوید

یکی از بهترین مکان‌های جنوب آفریقا، پارک ملی اتوشا است. شما در این پارک، می توانید از حیات وحش بی نظیر این منطقه بازدید کنید. این پارک فرصت خوبی است که از جانورانی چون پلنگ، شیر، کرگدن، فیل و بوفالوهای آفریقایی، پرندگان، غزال، بزکوهی و دیگر گونه‌های ساکن آفریقا دیدن کنید. شما هر زمان که خواستید، می توانید از حیات وحش این منطقه دیدن کنید ولی بهترین زمان، ماه می تا دسامبر می باشد زیرا در این ماه ها تنوع گونه های جانوری بیشتری به چشم می خورد. پیشنهاد می کنیم، در تورهای این پارک شرکت کرده و از اطلاعات جالب و جامعی در مورد پوشش گیاهی و جانوری این پارک بهره مند شوید.

 لالایی از جنس غرش‌های شیر

با جاذبه های دیدنی نامیبیا آشنا شوید

یکی از هیجانات این سفر این است که می توانید در پارک ملی اتوشا، کمپ بزنید. در این پارک، محوطه‌های متنوعی برای گردشگران ایجاد کردند. تصور کنید، زمانی که خواب هستید، صدای غرش شیرها  را بشنوید، این تجربه‌، در عین ترسناک بودن، بسیاری خاطره انگیز و فراموش نشدنی می باشد. هم چنین این پارک، در  مکانی دور افتاده و تقریبا دست نخورده قرار دارد و به همین دلیل، مکانی ایده‌آل برای تماشای زیبایی آسمان شب و رقص خیال ‌انگیز ستاره ‌ها به شمار می رود. البته لازم نیست نگران باشید؛ زیرا گردشگران در فضایی ایمن و حفاظت شده، مستقر هستند. شاید جالب باشد که بدانید، برخی از محل کمپ‌ها  به زیستگاه حیوانات پارک بسیار نزدیک است و ممکن است کمپ شما در نزدیکی گودال‌های شکل گرفته از سیلاب‌های فصلی قرار گرفته باشد و بتوانید حیات وحش این منطقه را از نزدیک مشاهده کنید. در واقع این گودال ها مکانی برای جمع شدن شیرها هستند و فرصت خوبی است که صدای غرش شیرها را از نزدیک بشنوید. البته صدای شیرها از نزدیک کمی ترسناک می باشد ولی مطمئنا هیجان انگیز ترین قسمت سفر شما می باشد.

تلماسه‌های شگفت انگیزی که شما را غافلگیر خواهند کرد

با جاذبه های دیدنی نامیبیا آشنا شوید

دو تلماسه معروف نامیبیا که تلماسه ۴۵ و بیگ ددی نام دارد، در ناحیه سسوسولی واقع شده‌اند. در هر سفری به نامیبیا، این دو تلماسه، جایگاه ممتاز خود را به رخ علاقمندان می‌کشند. بیگ ددی به دلیل بلندترین تلماسه این ناحیه و تلماسه ۴۵ به خاطر امکان دسترسی راحت، معروف می باشند. این تلماسه ها بهترین سوژه های عکاسی به شمار می روند. پیشنهاد می کنیم برای راه رفتن روی این تلماسه ها، کفش نپوشید زیرا راه رفتن با پای برهنه علاوه بر راحت بودن، بسیار لذت بخش است. این  تلماسه‌ها، اشکال زیبا و زوایای تماشایی را به خود می گیرنند. البته برای اینکه به بالای تلماسه ها برسید، باید صبور باشید زیرا مشخص نیست که چقدر زمان می برد که با توجه به هوای گرم و سوزان به بالای تلماسه ها برسید.  پیشنهاد می کنیم، زمان مناسب را برای این کار انتخاب کنید تا از گرمای میانه روز در امان بمانید، بهترین زمان هنگام طلوع خورشید است که شن‌ها هنوز خنک هستند. یکی از جاذبه های این تلماسه ها این است که وزش بادها، باعث تغییر شکل و ظاهر تلماسه‌ها می شود؛ که اشکال زیبایی را خلق می کند که بسیار دیدنی هستند. امیدواریم از خواندن تجربه های سفر به نامیبیا و آشنایی با جاذبه های جالب این کشور لذت برده باشید.

با جاذبه های دیدنی نامیبیا آشنا شوید

0.5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.50 (1 Vote)

مطالب مشابه

تماس با ما

همکاری با ما

تور کیش با پرواز ماهان

تور دبی با پرواز ماهان

تور آنتالیا با پرواز ماهان

تور دبی ویژه شهریور 94 با پرواز ماهان

افزودن نظر
  • هیچ نظری یافت نشد.
قدرت گرفته از کومنتو فارسی جوملا نال